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Associate Professor : WU, Xueying |
○ | Business Administration |
○ | アパレル産業に関する実証分析 (実証分析, アパレル産業, performance) |
1. | Xueying WU : Industrial Structure Change and Corporate Strategy: The Case of the Japanese Apparel Industry, Springer Nature, Singapore, Jan. 2023. |
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2. | Xueying WU : アパレル企業の経営戦略∼戦略的意思決定の実証分析∼, 山代印刷出版部, Osaka, Jul. 2021. |
1. | Xueying WU, 欧陽 桃花, 岡山 武史 and 浦上 拓也 : E-commerce expansion in the Japanese apparel market, International Journal of Electronic Marketing and Retailing, Vol.14, No.4, 394-411, 2023. (Tokushima University Institutional Repository: 118566, DOI: 10.1504/IJEMR.2023.133949) |
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2. | Xueying WU, 浦上 拓也, 小宮 一高, 金 雲鎬 and 猪口 純路 : Own brand strategy of apparel manufacturers: A comparative study of Japan and South Korea, Journal of Living Science, Vol.45, 1-9, 2020. |
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3. | 浦上 拓也 and Xueying WU : Own brand strategy of the Japanese apparel manufacturers, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol.Vol.29, No.No.1, 114-128, 2017. (Tokushima University Institutional Repository: 119663, DOI: 10.1108/APJML-12-2015-0189) |
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4. | Xueying WU and 浦上 拓也 : アパレル産業におけるメーカー系SPA企業の直営店出店戦略に関する実証分析, ファッションビジネス学会誌, Vol.Vol.21, 1-9, 2016. (Tokushima University Institutional Repository: 118562) |
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5. | Xueying WU : アパレル製造業のパフォーマンスに関する実証分析, ファッションビジネス学会論文誌, Vol.20, 1-12, 2015. (Tokushima University Institutional Repository: 118607) |
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6. | 浦上 拓也 and Xueying WU : Specialty store strategy within Japanese apparel wholesalers: an empirical analysis, Journal of Fashion Marketing and Management, Vol.14, No.4, 634-647, 2010. |
1. | H. Zhu, T. Okayama, Xueying WU and T. Urakami : Review of previous studied on the expansion of e-commerce in the distribution sector, 経営学部ワーキングペーパー, No.2, 2023. (Tokushima University Institutional Repository: 118565) |
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2. | 浦上 拓也 and Xueying WU : アパレル産業の市場構造, 商経学叢, Vol.Vol.66, No.No.1, 31-54, 2019. (Tokushima University Institutional Repository: 118564) |
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3. | 浦上 拓也 and Xueying WU : 上下水道事業の経済特性と将来の持続可能性について, 商経学叢, Vol.Vol.65, No.No.3, 15-28, 2019. (Tokushima University Institutional Repository: 118563) |
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4. | Xueying WU : アパレル貿易の近年の動向, ASIAー社会・経済・文化ー, No.4, 35-49, 2018. (Tokushima University Institutional Repository: 119664) |
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5. | 岡山 武史, Xueying WU and 浦上 拓也 : アパレル産業における販路選択と企業パフォーマンスについて, ファッションビジネス学会論文誌, Vol.Vol.20, 67-76, 2015. |
1. | Xueying WU : Headquarters location of apparel manufacturers: A comparative study of Japan and South Korea, The 59th Congress of European Regional Science Association (ERSA) 2019, Lyon, France., Aug. 2019. |
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2. | Xueying WU : Own brand strategy of apparel manufacturers: A comparative study of Japan and South Korea, Academic Conference on Economics, Management and Marketing 2018, Prague, Czech., Aug. 2018. |
1. | Xueying WU : 水道ゲームと水道料金支払い意思額, 公益事業学会第69回全国大学(名古屋市立大学桜山キャンパス), Jun. 2019. |
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2. | Xueying WU : アパレル産業におけるメーカー系SPA企業の直営店出店戦略に関する実証分析, 大阪文化服装学院ファッションビジネス学会関西部会, Mar. 2016. |
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3. | Xueying WU : アパレル産業におけるメーカー系SPA企業の直営店出店戦略に関する実証分析, 香蘭女子短期大学ファッションビジネス学会全国大会, Nov. 2015. |
1. | Xueying WU : 自主企画機能に関する実証分析-アパレル製造業を分析対象として-, 東京理科大学商学部IOR研究会, Feb. 2015. |
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2. | Xueying WU : アパレル製造業のパフォーマンスに関する実証分析, 近畿大学経営学部若手研究会, Oct. 2014. |